14 juli 2010

Gnäll,

Okej, visst, nej, det är tabu att klaga på värmen.
Men för helvete, nu får de väl räcka? trodde inte jag skulle längta efter mina jeans och skinnjacka,
men tamefan! Kommer förövrigt i strl 28 nu, så de går framåt!

Men de skramlar väl lite väl när man rör sig framåt? Så låt de bli mildare så man kan ut och springa,
nu blir jag fan svettig av att sitta still. Och lilltjejen för att inte tala om, de bara sprutar svett,
så det är en del stonk och gnäll nu, men hunden är inte lika aktiv i värmen och det är skönt!

Och inte känns de lättare efter åskan heller.

Min syster har nu flyttat till England, kul för henne!
Jag önskar henne all lycka, tro inget annat, men vi har väldigt bra kontakt
och brukar träffas nästan dagligen, men vi ses till jul!
Så väldigt tomt blir det, men skype finns alltid!


Natti natt.

0 kommentarer: