29 mars 2009

uppdatering.

Vi är nu glada ägare (på riktigt) till Zip, en vit herdehund/samojed (lite iaf) hane, på snart 1år. Mycket päls och mycket bus.

jag har fått runt och nynnat på en vers halva dagen, på spanska?!
den går ungefär såhär:
"Hice cita pa'l psiquiatra
a ver si me ayudaba,
pues ya no tengo amigos
por solo hablar de ti.
Lo que quiero es hablarte,
para intentar besarte
ser pasión de una obsesion que no pueda morir..."

Ber om ursäkt för min stavning.
Meen om någon kunde berätta vad det är för sång så skulle ett psykbryt kunna undvikas?!
hahah, skämt åsido.
Jag söker jobb jobb jobb jobb jobb jobb x7649376894376893.
Ingen lycka än, men håller hoppet uppe.
From måndag så kommer jag ha en väldigt liten internet åtkomst, (skulle kunna säga ingen) på ca 3 veckor. Pga flytt till smedjebacken, sedan hälsa på pojkens släkt osv, i Polen. För att sedan komma tillbaka till ludvika igen 1maj.
Så om nån har vägarna förbi smedjebacken kan ni ju slå en pling eller två..

Förövrig så upphör man aldrig att förvånas.

hahahah sluta hahaha jag får ont i magen, fyyy
hahahahahhaaha

Kär, lycklig och kurvig.

_____________________________

fan vad irriterande det är att ställa fram klockan,
och en annan som har minne som en guldfisk,
vart bara om möjligt mer förvirrad.

En flaska rödvin och x antal flyttkartonger senare
så ska jag nu slå på en film och vänta på sömn och pojken.

tack och god natt.

1 kommentarer:

Anonym sa...

jag skulle vilja dela med mig av den enda meningen jag kan på spanska, den lyder; el pero esta en el orno.
jag är väldigt o-uppdaterad, smedjebacken alltså? härligt! :D / cecilia