11 juni 2010

Dessa dagar.

När folk frågar vad jag gör om dagarna så blir jag helt förvirrad, dagar? 24h, vad är de?
Det känns som om jag är uppe 15min, sover i 30, ammar i 15, sen hade dagen gått.
Men tur är väl det egentligen, tiden ska ju gå fort när man har roligt! höhö

Men för att vara duktig och uppdatera lite för de som läser,  skruttan växer så de knakar, jag börjar redan få ångest över dagis..Hon har börjat ta i med hårdhandskarna och grisen, ja han åt henne, hon fick sig en snyting häromdagen, det såg ut som om hon legat på fronten, men lika fort som det hände gick de över igen, så ingen fara där.

Hon fick sitt första smakprov utanför bröstmjölksvärlden idag, nja sa hon om den saken.
Dom där tänderna också, kan dom inte komma upp någon gång? Skruttan är ju gnällig!
Eller hon kanske bara beter sig som en normal bebis?...

Ser nu att det är uppenbarligen mörkt ute så grisen får allt vänta med att gå ut tills husse kommer hem,
mycket gör jag, men mörkret, nej nej nej.(För att inte tala om björnar...)

Skruttan stupade vid 9, känner mig fortfarande handlingsförlamad när jag inte har henne vid mig, känns verkligen som om jag har glömt henne någonstans..

0 kommentarer: