18 juni 2010

Äntligen,

Efter många om och jävla men så somnade stumpan, så självklart passar jag på att städa, tvätta, färga håret, träna, eller nej, jag sitter här, bra johanna, starkt jobbat.
Duschen får jag spara till kvällen, kanske ska unna mig ett bad? Borde väl passa på nu när vi har huset..
Finns ju inget badkar hemma så blir lite problematiskt där..Men färga håret för allt karln hjälpa mig med till helgen, det är för mycket för 1pers.

Denna gången så regagerade inte skruttan nämnvärt på vaccinet iaf, byggde upp det värsta,
förra gången var ju som bekant inte så där jätte kul. Igår var hon påväg upp till sittande från liggande,
men Zip kom och det är alltid jätte kul så hon tappade all fokus sen ville hon inge mer hahah.

JÄVLA SKIT VÄDER!

inte ens hunden vill vara ute när de regnar.

Förresten, jag ser att mina besökare har ökat nått jävulskt stadigt, hela tiden, så om nån vill säga hej är det ju alltid trevligt!

Är de bara jag som går och kollar till sitt barn/en är de sover, hela tiden? typ var 10min?
Inte konstigt att jag inte hinner med något längre. Men okej, kanske inte så ofta, men har såklart en babyvakt som jag använder men misstänksam som jag är mot de mesta så litar jag inte på den..

0 kommentarer: