29 nov. 2009

Ensam, uttråkad, youtube, lördag kväll.

Var det inte bättre på 90talet? Girl power för allt man var värd,
Peter André dansandes - i jeans?! - i havet med en grotesk överkropp,
Alla såg vi ut som Brandon, Brenda, Dylan, Donna, Steve, David, Kelly,
ooh platå skor, håret uppsatt - konstigare desto bättre - med alldeles för många klämmor och slingor hängades, magtröjor, jazzbyxor, listan kan jag nog fortsätta med resten av natten.

JAA såklart, hur kan man glömma? tryckarnas tryckare, där i Marnässkolans F-hus källare, Hanson - I will come to you, känns som igår?
När växte jag upp?
Scatman, Rhythm is a dancer, Mr vain, Rhythm of the night och såklart what is love?
Nu börjar de bli svårt att sluta igen. ACE OF BASE!

Sen kom rocken in och det kan vi tacka någon högre upp för annars så hade jag nog sett ut som en kvinnlig motsvarighet till killarna i A Night at the Roxbury.

4 kommentarer:

Anonym sa...

HahahahahahaLOLOLOLOLOL!!!!!!!!!!!!!!11111Du är fan 1337!
Eller vad säger vi? Jag minns de där SÅ KALLADE datornördarna rätt bra jag, idioter :p
Och så var det ju en hel del boybands. BSB, Five (5-ive skrev de! Seriöst!) Westlife, och de coolaste av alla coola satsade stenhårt på tuffheter som CLAWFINGER!

Can't belive it! RIP the 90:s

Plutten sa...

Sådana där kvällar när man sitter hemma o minns 90-talet är utav de bästa kvällarna som finns. Varför saknar vi 90-talet för?

Evelina. sa...

Johanna, hur mår du? När kommer liten ut? Det borde väl vara dax snart :)

Tack så mycket! Jag kände mig verkligen som en gudinna den dagen, lycklig!!!
så tjata lite på din man också ;) haha.

Jag tänker så mycket på dig ska du veta!!
Käääärlek.

elin sa...

Stort grattis till lilla flickan! Så fin så:) Ta hand om er! kram