13 jan. 2009

Ja, jag är inaktiv och inte vidare social.
Finns ingen riktigt ursäkt heller, det bara är så.

Men för att ge er alla en uppdatering så var jag i lördags
på den roligaste festen på jag vet inte hur länge.
Pojken fyllde år, rättare sagt 30, helt galet.
Runt 90-100 pers, fram till 4-5 på morgonen.
Och Kenneth kom inte ut, kan inte ha blivit bättre.
Alla var sociala och trevliga till 1000.
Men nu har jag fått sota, förkyld utan dess like.
År sen jag var såhär kass, fy fan.
Men det var det värt, för en förbenat trevlig kväll i Smedjebacken!
(ja, smedjebacken, jag skojar inte!)
För övrigt så är den nyöppnade resturangen Tea & Tages (mittemot Gamla Meken, Smedjebacken) ett ställe som varmt rekommenderas, Åk dit!


Nu ska jag fortsätta kurera mig, med lite mys kanske?
Om inte annat så står mitt honungsvatten rykandes och väntar på mig.
Tack och god kväll.

Lorena, Jag har en idé nu, utan dess like!
Jag hör av mig, all min kärlek.

Och Petra, jag skrattade så jag trodde jag skulle kvävas när jag läste ditt inlägg!
(en hostattack kom och jag trodde verkligen jag skulle stryka med)
Men det var okej, för kul var det att läsa! xD

0 kommentarer: